Waterfalls

23 juli 2018 - Wenatchee, Washington, Verenigde Staten

Gisteravond om 19u45 tussen de lakens en om 03 uur was ik klaarwakker, wat vervelend zeg die jetlag. Draaien en keren maar om 05 uur zat ik al rustig de krant te lezen.
Na het ontbijt de huurwagen oppikken (Subaru Forester), en dan richting Snoqualmie Falls. Aldaar een flinke afdaling naar de voet van de waterval maar dan moesten we die uiteraard ook terug naar boven, best wel heavy om alzo onze eerste natuurwandeling te maken.
Na een snel hapje richting Wenatchee over de Stevens Pass, onderbroken door een kort bezoek aan de Deceptions Falls. Vandaag was het hier letterlijk bakken en braden, rond de 35 graden.
Wat betreft het reisverhaal en de foto's altijd blijven scrollen, dan kan je ook de bijkomende uitleg bekijken.. Vandaag 165 miles gereden (X1,6 = km) Tot een volgend verslag ! Wegens probleem laptop volgen foto's morgen.

1. Lea Pooters:
    24 juli 2018
    Adrieke, ik dacht dat jullie terug de westkust gingen doen ? Ik vond da al zot omdat er zoveel te zien is in de VS. Maar alléz jullie zitten dus blijkbaar aan de oostkust. Ook heel mooi ! Ik ben benieuwd naar uw reactie van New York ? Dat is toch echt mijn stad zene !!!!! Washington wil ik ook wel eens zien, alléz alles in de VS eigenlijk .......
  2. Tinck Adriaan:
    24 juli 2018
    Lea, ik zit momenteel aan de westkust maar eindig mijn reis in New York. We trekken nu van Seattle naar Glacier NP, dan naar Yellowstone, terug naar de kust en zo weer naar boven via Mount Rainier NP en Olympic NP (allemaal onbekende gebieden vermits we nu het Noordwesten doen). Eindigen doen we de laatste 4 dagen in je favoriete stad. Tot een volgend bericht, Adriaan