Overbruggingsdagje

24 juli 2018 - Coeur d'Alene, Idaho, Verenigde Staten

Gisteren alweer vrij vroeg onder het dekbedje en natuurlijk ook op een vroeg uur wakker. Heb dan maar live naar tour de France gekeken. Na ontbijt richting Avis vermits we sinds begin rondreis problemen hebben met sluiten en openen deuren huurwagen. Deze vriendelijke man van het verhuurbedrijf kon ons echter niet helpen, maar gaf ons wel het adres van een Subaru garage in de buurt. Op en top professionele service mensen maar na een uur bleek dat er nog verdere diagnose nodig was, dus gingen we dan maar "on the road" wetende dat we manueel de deuren moeten sluiten, en dat bij openen iedere keer ons alarm begint te jengelen.
Wat later dan voorzien via eindeloze lange rechte wegen (er was er een bij van 67 km) door de graanschuur van Washington State richting Banks Lake, Spokane om dan uiteindelijk in Coeur d' Alene te arriveren.
Bij het inchecken kregen we het leuke bericht dat het managementteam ons een gratis maaltijd + 🍺 of 🍷 aanbood, waar we als echte Belgen natuurlijk graag op ingingen.
Morgen aankomst in ons eerste NP, nl Glacier national park. Bij goede wifi morgen terug een verslag.

1. Wim:
    25 juli 2018
    Zo sjiek allemaal, en een plezier om te lezen
  2. Tinck Adriaan:
    27 juli 2018
    We doen ons best om een zo aangenaam mogelijk reisverhaal te schrijven. Ben wel verheugd om te lezen dat je het leuk vindt.