Aangekomen in Seattle

21 juli 2018 - Seattle, Washington, Verenigde Staten

Vanmorgen om 04.30 uit de veren, dan richting Schiphol om rond 10 u 15 de lucht in te gaan. Na een lange vlucht zonder slaap en een taxirit naar het hotel, vervolgens een kleine wandeling naar Pike Farmers Market is het nu 16.30 plaatselijke tijd, maar 01.30 Belgische tijd. Doodmoe typ ik dit verslag maar moet toch proberen om nog een 3tal uurtjes wakker te blijven om niet al te veel last te hebben van een jetlag. Morgen sightseeing Seattle en foto's volgen dan wel. Groetjes aan alle volgers, Adriaan.

1. Wim:
    22 juli 2018
    Geniet ervan en hopelijk niet teveel last van de jetlag. Mvg Wim
  2. Jeanine tinck:
    Geniet ervan. Hopelijk snel een paar fotootjes je zusje
  3. Tinck Adriaan:
    24 juli 2018
    Vannacht jullie tijd plaats ik terug een resem foto's. Your big brother, Adri
  4. Tinck Adriaan:
    Wim, dit is de eerste keer dat ik richting westwaarts zo veel last heb, bij een volgende reis moet ik terug regelen dat ik 's avonds aankom in de States, want dan heb ik er geen last van. Keep following, Adriaan